Başkan Kemal Yıldırım’dan Başkent Kozan Vakfı’na Ziyaret
Kozan Bakkallar Odası Başkanı Kemal Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri, Başkent Kozan Vakfı’na nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyarette, vakfın Ankara'daki Kozanlılara sağladığı büyük dayanışma ve destekler ön plana çıktı.
Kozan'ın köklü esnaf temsilcilerinden Kozan Bakkallar Odası yönetimi, Ankara'da faaliyetlerini sürdüren Başkent Kozan Vakfı'na anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi. Bölge insanının birlik ve beraberliğini pekiştiren buluşmada, vakfın yürüttüğü takdire şayan çalışmalar masaya yatırıldı.
Heyetler Bir Araya Geldi
Başkent Kozan Vakfı Başkanı Ahmet Topaloğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Abdullah Sezen tarafından ağırlanan oda yönetimi, vakfın gurbetteki Kozanlılara yönelik hayata geçirdiği projelerden duydukları memnuniyeti dile getirdi. Karşılıklı fikir alışverişinin yapıldığı ziyaret, samimi bir atmosferde gerçekleşti.
"Polislik Mülakatına Gelen Hemşehrilerimize Kucak Açtılar"
Ziyaret esnasında vakfın üstlendiği önemli misyona dikkat çeken Kozan Bakkallar Odası Başkanı Kemal Yıldırım, özellikle eğitim ve sınav dönemlerinde Ankara’ya giden Kozanlıların yalnız bırakılmadığını vurguladı. Yıldırım, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Kozan Bakkallar Odası yönetimi olarak Başkent Kozan Vakfı’na misafirperverlikleri için teşekkür ediyoruz. Vakıf başkanımız Sayın Ahmet Topaloğlu ve Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Abdullah Sezen’e gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı şükranlarımızı sunarız. Buradan özellikle şunu da dile getirmek istiyorum ki; polislik mülakatı için Ankara’ya gelen ve kalacak yeri olmayan tüm hemşehrilerimizin burada ağırlandığına, yalnız bırakılmadığına şahit olduk. Bir Kozanlı olarak bu dayanışma tablosu karşısında büyük bir mutluluk duydum. Kapılarını hemşerilerimize açan Başkent Kozan Vakfı’na tüm Kozanlılar adına yürekten teşekkür ederim.”
Ankara'da kurulan bu güçlü gönül köprüsü, iki kurumun da bölge halkı için ortak gayretlerle çalışmaya devam edeceğini bir kez daha gözler önüne serdi.